Mondhygiëne

Mondhygiëne

Blijf niet rondlopen met problemen aan uw gebit! Problemen aan het gebit kunnen onder andere ontstaan door erfelijkheid, verkeerde voedingsgewoonten, niet goed poetsen of onvoldoende mondhygiëne. Door op onderstaande onderwerpen te klikken komt u meer te weten over de meest voorkomende gebitsproblemen:

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 20:30
dinsdag08:00 - 20:30
woensdag08:00 - 20:30
donderdag08:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 17:00
zaterdag08:00 - 13:00
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Groenewoudseweg 315
Nijmegen 6524TX
Route

Patiëntervaringen

4612 reviews · ⭐ 9.0 gemiddeld

Zeer vriendelijke en geduldige tandarts

Tandarts legde transparant oplossingen voor waardoor ik het idee kreeg dat ik zelf regie heb over de behandeling.

Vakkundig en betrouwbaar

Heel plezierig, vakkundig en betrouwbaar.

Door Roel uitstekend behandeld!

Boven aangegeven

Prettig

Door mijn ziekte is het moeilijk om veel prikkels te verdragen. Valerie heeft hier erg in meegedacht waardoor het voor mij toch mogelijk was om een controle te hebben. Het enige minpuntje is dat de ingang moeilijk binnen te komen is met een rolstoel (deur vrij smal en er is een drempel).

lastig behandeling behandeling erg goed maar moeilijk er aan te wennen

nu na twee jaar eindelijk is het op de juiste positie gebracht door Peter. NU verder gaan met het wennen.

Zeer goed en deskundig behandeld

Zeer vakkundig

Uitstekend

Uitstekend

Zonder pijn geholpen

Heb zelf tandartsangst en kom al sind mij 18 jarige leeftijd bij jullie , ben laatst geholpen zonder enige pijn te voelen en ben erg blij met jullie omdat er veel geduld is als ik wordt geholpen, Heb de naam van de tandarts vergeten die mij heeft geholpen was een mijnheer

Prettig

Schone en hygiënische kamer. Vriendelijke ontvangst. Goede en zorgzame behandeling.

goed

goed

heel goed

De tandarts vertelde heel duidelijk het verloop van de behandeling. Mijn vragen werden adequaat beantwoord.

Prettige en zorgvuldige behandeling

Prettige benadering duidelijke en eerlijke informatie en planning in overleg

Top

Hele fijne behandeling gehad van Noa! Normaal de dag erna pijn maar nu nergens last van!

Zorgvuldig

Zowel de tandarts (gerion) als de mondhygiënist (Noa) zijn zorgvuldig en luisteren goed naar je en behandelen je echt als persoon (niet als zomaar een van de honderd cliënten). En Gerion is ook nog eens bijzonder hartelijk en aardig.

Prima als altijd

Vriendelijk, snel, persoonlijk

zijn heel prettig

zie bovenstaande. Verder wil ik zeggen dat ik hier al jaren kom en dat is niet voor niks, maar ik vind het heeeel vervelend om elke keer een enquette onder mijn neus te krijgen. Als er iets niet of minder is, kan ik dat best zelf bespreekbaar maken.

wordt goed geholpen

goede behandeling

Goed

Ik wordt altijd gerustgesteld dat voelt voor mij goed

heel goed

erg goed

Erg vakkundig

Er wordt alle tijd genomen voor controles en behandeling, ook nazorg altijd zorgvuldig. Hele fijne tandarts, assistenten en medewerkers.

Deskundig, netjes en vriendelijk.

Een hele fijne en gezellige tandarts, legt goed uit wat ze gaat doen en wat ze doet.

Geen stress

Vroeger veel angst gehad voor tandarts, maar ze zijn allemaal zo lief bij deze tandarts en kundig, zodat de angst niet meer overheerst.